
Merk strategie en ontwerp voor het Betuws Wijndomein
Branding door Arina van Leenen
Het Betuws Wijndomein is één van de eerste wijngaarden in de Betuwe die zich op commerciële wijze bezig houdt met de teelt, verwerking en afzet van tafel- en wijndruiven en wijn. De druiven en de wijn worden op een ecologisch verantwoorde wijze geproduceerd. Er wordt geen gebruik gemaakt van chemisch-synthetische bestrijdingsmiddelen en kunstmestsoorten.
Vraagstelling
Hoe kunnen we de uitstraling en de uniformiteit van verschillende producten van het Betuws Wijndomein verbeteren?
Digestief lijn
In 2015 heb ik een digestief lijn ontwikkeld met vier verschillende digestieven. Zowel naast elkaar als alleen staan ze opvallend mooi in het schap. Het verhaal op de achterkant is het verhaal van het Betuws Wijndomein ‘producten met passie en vakmanschap gemaakt op een duurzame manier’.
Betuwse Bruis
Eind 2015 hebben ik voor de ‘Betuwse Bruis’ de productpresentatie ontwikkeld. Betuwse Bruis is een non-alcoholische uitbreiding op het assortiment van het Betuws Wijndomein en wordt gemaakt van puur druivensap met koolzuur. Het sap is fris van smaak en heeft aroma’s van citrus- en passiefruit. Betuwse Bruis zit van nature vol met vitaminen en mineralen en is vrij van toevoegingen van geur-, kleur- en smaakstoffen.
Gerelateerde links
Contactgegevens
Als onafhankelijk culinair consultant in marketing en communicatie maak ik graag kennis met u.
Arina van Leenen
Mierlingsestraat 1
4117 GM Erichem
arina@takeawaysommelier.com